Группа №5 "Капельки" средняя группа (4-5 года) с белорусским языком обучения

Выхавальнік: Пазлевіч Вікторыя Аляксандраўна

Памочнік выхавальніка: Бажко Наталья Віктараўна

Спіс групы:

1.        Броўка Павел

2.        Віткевіч Ульяна

3.        Драздоў Аляксандр

4.        Ідрысава Арыяна

5.        Казачэнка Цімур

6.      Мальдзіс Арсеній

7.      Пашкевіч Міхаіл

8.      Перко Арсеній 

9.      Пагарская  Марыя

10.      Ступенко Аляксандра

11.      Ступенко Данііл

12.      Сядова Дыяна

13.      Філіпчук Арцём

14.      Шанчук Міхаіл

15.      Юркойць Андрэй

Выхавальнікі 5 групы адзначылі дзень Канстытуцыі, які праходзіць кожны год 15 сакавіка.

У гэты дзень, праведзена размова з дзецьмі “ аб правах дзіцяці” , замацавалі веды аб Беларусі і асноўнай сімволіке. Арганізавалі працу па сумеснай дзейнасці з дзецьмі пад час падрыхтоўкі плаката.

Мастацкая дзейнасць : Канстр.

“ Гарадок

На пачатку занятка дадзена праблемная сітуацыя : “ птушак гарадок ветрык сдуў”, каб дапамагчы ім, прапанава работа па будаванню дамоў. На пачатку праведзен і дан план працы, замацавалі веды карыстанням пэнзлікам і клеем, падахвочвала дзяцей на чыстую і акуратную працу. 

Пасля праведзена пальчыкавая гімнастыка. Пад час працы дзяцей я назірала за працай і асанкай дзяцей , давала парады, дапамагала , калі былі цяжкасці. Пад канец паказ работ , размова, уласная аценка працы. Дзецям спадабалася праца, а больш за ўсё , гэта дапамога самым маленькім жыхарам.

На занятку фарміравалі ўменне суадносіць лік і лічбу, з дапамогай нагляднага матэрыялу і раздатачнага дзеці ахвотна выконвалі заданні, ніякіх цяжкасцяў не ўзнікла, так сама замацоўвалі парадкавы лік , выконваючы дыдактычную гульню “Які па ліку”. Замацоўвалі назвы колеру ў дыдактычнай гульне , “ Вяселка”. Пад канец занятку, для замацавання ўмення дыферэнцаваць лік і лічбу, дзецям было прапанава практыкаванне “ Найдзі дзе чыё месца” , так сама дзеці атрымалі прыз ад куклы “Васіліны”, за добрую працу. Усе дзеці выконвалі заданні ў асноўным самастоўна, на занятку выкарыстоўвала індывідуальную дапамогу дзецям, якія не паспявалі, або мелі цяжкасці.

Занятак па адукацыйнай галіне “Развіццё маўлення і культуры маўленчых зносін”, тэма : “Па вуліцах роднага горада”

На пачатку занятка праведзена гульня для таго, каб увесці дзяцей ,з станоўчым настроем, у сэнс занятку. Пасля, з дапамогай мультымедыя ўстаноўкі, праведзена дыдактычная гульня “ Роднае месца”, дзецям было неабходна па фота скласці просты сказ, хто меў цяжкасці на адказ, выкарыстоўвала навадныя пытанні. Пасля фізхвілінка для сняцця эмацыйнага напрагу “ Беларускі рушнік”: дзецям вымаўлялі мастацкае слова напрыканцы перабегчы праз рушнік.

Пасля для замацавання назваў родных месц, прапанавала дыдактычную гульню: “Адно цэлае”.

Напрыканцы занятку размоваі пытанні аб тым, як патрэбна весці сябе на вуліцах горада , што рабіць , каб горад заставаўся чыстым і прыгожым, гэта патрэбна для таго, каб выхоўваць беражлівыя адносіны да родных месц.

 

Развіццё маўлення і культуры маўленчых зносін
“Умней-ка выйшаў пагуляць”


Фарміраваць уменне састаўляць фразы з 3-5 слоў, замацоўваць уменне адказваць на пытанні “Чаму?Дзе?”. Замацоўваць уменне ўжываць прыназоўнікі : каля , пад, у , на. Замацоўваць вымаўляць зычны гук “с”. Развіваць дробную маторыку, уменне слухаць , разумець маўленне іншых. Выхоўваць станоўчае станаўленне да беларускай мовы.

17 Верасня- Дзень народнага адзінства

 Мерапрыемства «Дзень ведаў”

Развіццё маўлення і культуры маўленчых зносін
“Умней-ка выйшаў пагуляць”
 
Фарміраваць уменне састаўляць фразы з 3-5 слоў, замацоўваць уменне адказваць на пытанні “Чаму?Дзе?”. Замацоўваць уменне ўжываць прыназоўнікі : каля , пад, у , на. Замацоўваць вымаўляць зычны гук “с”. Развіваць дробную маторыку, уменне слухаць , разумець маўленне іншых. Выхоўваць станоўчае станаўленне да беларускай мовы.
 
 
 

“Восеньскія дары”

Фарміраваць уменне самастойна выкарыстоўваць розныя віды ліній. Замацоўваць назвы асноўных колераў. Развіваць уменне аналізавпць колер. Развіваць уменне замалёўваць не выходзячы за контур паперы. Выхоўваць жаданне прымяняць даступныя выразныя сродкі для адлюстравання свайго стаўлення да створаных у малюнках выяў.